اخبار قانون گذاری

انتقاد جیک چروینسکی به تمرکز SEC بر ارزهای دیجیتال

جیک چروینسکی، مدیر حقوقی صندوق ارز دیجیتال ورینت، در اظهاراتی صریح، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) را به دلیل تمرکز بیش از حد بر تنظیم بازار ارزهای دیجیتال مورد انتقاد قرار داد. وی با تاکید بر وظایف اصلی SEC در زمینه نظارت بر بازار سهام و اوراق قرضه، عنوان داشت که این نهاد در حال حاضر منابع خود را به طور نامتناسبی به سمت حاشیه سوق می‌دهد.

جیک چروینسکی در ادامه به صدور اخطارهای ولز توسط SEC به شرکت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال اشاره کرد و آن را نوعی سوءاستفاده از قدرت قلمداد کرد. وی اظهار داشت که این اخطارها فاقد مبنای قانونی بوده و صرفاً ابزاری برای اعمال فشار بر این شرکت‌ها به منظور انطباق با قوانینی است که هنوز به طور کامل مشخص نشده‌اند.

مدیر حقوقی صندوق ورینت با بیان اینکه SEC در حال حاضر در “باتلاق ارزهای دیجیتال” گرفتار شده است، خواستار تجدید نظر این نهاد در رویکرد خود شد. وی تاکید کرد که SEC باید تمرکز خود را بر انجام وظایف اصلی خود در زمینه حفظ ثبات و شفافیت در بازارهای مالی سنتی قرار دهد و از “غرق شدن در حاشیه” و “رها کردن وظایف اصلی” به نفع تنظیم بازار ارزهای دیجیتال پرهیز کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا