اخبار بیت کوین

بیت کوین در برابر فشار فروش بایننس و شاخص دلار رشدی متعادل را تجربه می‌کند

در معاملات روز چهارشنبه، بیت کوین شاهد رشدی متعادل بود و توانست بر فشار فروش در صرافی بایننس غلبه کند. این در حالی است که شاخص دلار آمریکا (DXY) پیش از انتشار داده‌های تورم ماه آوریل ایالات متحده، با کاهش روبرو شد.

طبق داده‌های کوین‌دسک، ارزش بازار این ارز دیجیتال پیشرو با 2 درصد افزایش به 62,800 دلار رسید و تقریباً افت قیمت روز سه‌شنبه را جبران کرد. جریان سفارشات خرید از صرافی‌های کوین بیس و بیت فینکس که در بورس نزدک فهرست شده‌اند، نقشی اساسی در این افزایش قیمت داشتند و به بازار کمک کردند تا فشار فروش در بایننس را جذب کند.

این اطلاعات توسط ابزار ردیابی کینگ فیشر (The Kingfisher) ارائه شده است. کینگ فیشر ابزاری است که داده‌های سفارشات را از صرافی‌های ارزهای دیجیتال مختلف جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل می‌کند.

داده‌های کینگ فیشر نشان می‌دهد که سفارشات خرید در کوین بیس و بیت فینکس به طور قابل توجهی افزایش یافته است، در حالی که سفارشات فروش در بایننس کاهش یافته است. این امر نشان می‌دهد که تمایل سرمایه‌گذاران به خرید بیت کوین در این صرافی‌ها افزایش یافته است، در حالی که تمایل به فروش در بایننس کاهش یافته است.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا