اخبار بیت کوین

نهنگ‌های بیت کوین پس از تأیید ETFها، ۲۵۰,۰۰۰ واحد BTC خریدند

طبق داده‌های درون‌زنجیره‌ای منتشرشده توسط شرکت تحلیلی اینتو د بلاک (IntoTheBlock)، نهنگ‌های بیت کوین پس از تأیید معاملات صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات Bitcoin در ایالات متحده، حدود ۲۵۰,۰۰۰ واحد از این ارز دیجیتال را خریداری کرده‌اند. این خرید گسترده در پی افزایش اعتماد نهادهای بزرگ به Bitcoin در پی راه‌اندازی ETFهای اسپات صورت گرفته است.

خرید نهنگ‌ها سیگنالی مثبت برای قیمت Bitcoin است

فعالیت نهنگ‌ها به عنوان شاخصی کلیدی برای جهت‌گیری بازار بیت کوین تلقی می‌شود. تمایل این دسته از سرمایه‌گذاران بزرگ به خرید Bitcoin، نشان‌دهنده افزایش خوش‌بینی آنها به آینده این ارز دیجیتال است. این امر می‌تواند به افزایش تقاضا و در نتیجه، رشد قیمت Bitcoin منجر شود.

افزایش قیمت Bitcoin پس از تأیید ETFها

در هفته گذشته، همزمان با خرید گسترده نهنگ‌ها، قیمت بیت کوین رشدی چشمگیر را تجربه کرده است. قیمت این ارز دیجیتال از حدود 60,000 دلار در ابتدای هفته به 67,170 دلار در حال حاضر رسیده است که نشان‌دهنده افزایشی 10 درصدی است.

تحلیلگران معتقدند که روند صعودی بیت کوین می‌تواند ادامه داشته باشد. تأیید ETFهای اسپات، نقطه عطفی در مسیر پذیرش Bitcoin توسط جریان اصلی سرمایه تلقی می‌شود و می‌تواند نقدینگی و تقاضای بیشتری را به این بازار تزریق کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا