اخبار کیف پول ها

کیف پول تلگرام قوانین KYC سختگیرانه‌تری را اعمال می‌کند

کیف پول تلگرام، کیف پول ارز دیجیتال شخص ثالث محبوب در پیام‌رسان تلگرام، در حال اعمال تغییرات قابل توجهی از جمله قوانین سختگیرانه‌تر «شناسایی مشتری» (KYC) و تغییر ارائه‌دهنده خدمات خود است.

طبق اطلاعیه‌ای که در تاریخ 29 مه منتشر شد، کاربران برای انجام برخی از تراکنش‌ها باید اطلاعات شخصی بیشتری را ارائه دهند. از 3 ژوئن، برای استفاده از تمام ویژگی‌ها به جز برداشت وجه، ارائه اطلاعات حساب به‌روز ضروری خواهد بود.

در سطح پایه، کاربران باید نام، شماره تلفن و تاریخ تولد خود را به اشتراک بگذارند. این امر محدودیت‌هایی را برای میزان ارز دیجیتالی که می‌توان در یک روز یا ماه به کیف پول واریز کرد، ایجاد می‌کند.

علاوه بر این، کیف پول تلگرام از 30 مه با WOT Global Solution، یک ارائه‌دهنده خدمات جدید، همکاری خواهد کرد. این به معنای انتقال تمام داده‌های کاربری، از جمله نام، آدرس، شماره تلفن و اطلاعات تراکنش به این شرکت جدید است.

این تغییرات واکنش‌های متفاوتی را در میان کاربران برانگیخته است. برخی از کاربران نگرانی‌هایی را در مورد حریم خصوصی و امنیت داده‌ها مطرح کرده‌اند، در حالی که برخی دیگر این اقدام را ضروری برای انطباق با قوانین و مقررات ضد پولشویی (AML) و مبارزه با تأمین مالی تروریسم (CFT) می‌دانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا