اخبار اتریوم

چرخش ناگهانی مایکل سیلور: حمایت از ETF اسپات اتریوم

مایکل سیلور، مدیر عامل مایکرواستراتژی، در اقدامی غیرمنتظره، از ETF اسپات اتریوم حمایت کرد. این تغییر موضع از سوی سیلور که پیش‌تر منتقد سرسخت اتریوم بود، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

همانطور که قبلاً در رمزارز نیوز گزارش شده بود، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در ماه می به هشت درخواست برای راه‌اندازی ETF اسپات اتریوم چراغ سبز نشان داد. این موضوع، نقطه عطفی در پذیرش اتریوم توسط نهادهای نظارتی به شمار می‌رود.

سیلور در گذشته، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال غیر از بیت‌کوین را به شدت نقد می‌کرد. او معتقد بود که این ارزها “اوراق بهادار” هستند و امکان عرضه آنها به صورت ETF اسپات وجود ندارد. با این حال، SEC با نظر سیلور موافق نبود و راه‌اندازی ETF اسپات اتریوم را تأیید کرد.

در مصاحبه‌ای اخیر، سیلور دیدگاه خود را تغییر داد و گفت که ETF اتریوم و سایر محصولات مرتبط با ارزهای دیجیتال، لزوماً بد نیستند. او اکنون بر این باور است که راه‌اندازی این محصولات، سرمایه‌گذاران بیشتری را به بازار ارزهای دیجیتال جذب خواهد کرد.

سیلور همچنین معتقد است که این امر به تثبیت موقعیت بیت‌کوین به عنوان دارایی غالب در این صنعت کمک خواهد کرد. او در این باره گفت: “ما در حال حاضر در یک جنگ ارزهای دیجیتال هستیم و بیت‌کوین در حال پیروزی است.”

مایکل سیلور به عنوان یکی از حامیان اصلی بیت‌کوین شناخته می‌شود و از آگوست ۲۰۲۰ تاکنون به طور مداوم بر ذخایر بیت‌کوین خود افزوده است. تغییر موضع او در قبال اتریوم می‌تواند نشان‌دهنده تحولات جدیدی در بازار ارزهای دیجیتال باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا