اخبار ایردراپ

تعویق مجدد عرضه توکن تپ‌سواپ

انتظارها برای عرضه توکن تپ‌سواپ (Tapswap) بار دیگر به تعویق افتاد. این پروژه که پیش از این قرار بود در اول جولای (11 تیر) راه‌اندازی شود، به طور رسمی اعلام کرد که عرضه توکن خود را به سه ماهه سوم سال 1403 (تابستان یا اوایل پاییز) موکول کرده است.

تیم تپ‌سواپ در توضیح این تاخیر، دو دلیل عمده را عنوان می‌کند:

  • افزایش مزاحمت کلاهبرداران: محبوبیت روزافزون تپ‌سواپ، متاسفانه زمینه را برای فعالیت کلاهبردارانی فراهم کرده که به دنبال سوء استفاده از نام و برند این پروژه هستند. به همین دلیل، تیم تپ‌سواپ زمان بیشتری را صرف ایجاد تمهیدات امنیتی و محافظت از کاربران در برابر این افراد خواهد کرد.
  • جلب توجه رهبران صنعت وب 3: استقبال چشمگیر از تپ‌سواپ، توجه فعالان و رهبران برجسته در حوزه وب 3 را به خود جلب کرده است. این موضوع فرصت‌های جدیدی را برای همکاری و ارتقای این پروژه فراهم می‌کند. از این رو، تیم تپ‌سواپ در نظر دارد تا با استفاده از این فرصت‌ها و انجام مذاکرات با صرافی‌های معتبر، زمینه را برای لیست شدن توکن خود در صرافی‌های برتر فراهم کند.

با وجود این تاخیر، تیم تپ‌سواپ همچنان به تعهدات خود پایبند است و تلاش می‌کند تا در اسرع وقت توکن خود را به کاربران عرضه کند. در این راستا، فعالیت‌ها برای بهبود توکنومیک، طراحی استراتژی راه‌اندازی مناسب و ایجاد تجربه‌ای امن و لذت‌بخش برای کاربران ادامه خواهد داشت.

تیم تپ‌سواپ از صبر و شکیبایی کاربران خود قدردانی کرده و اطمینان می‌دهد که این تاخیر به نفع پروژه و در نهایت به سود کاربران خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا