اخبار ایردراپ

ایردراپ لاست داگز (Lost Dogs) در یک روز به ۲.۵ میلیون کاربر رسید.

بازی تلگرامی لاست داگز با استقبال بی‌نظیر کاربران روبرو شده و توانسته است در مدت زمان کوتاهی به موفقیت چشمگیری دست یابد. توسعه‌دهندگان این بازی اعلام کرده‌اند که تعداد کاربران فعال آن در یک روز به رقم قابل توجه ۲.۵ میلیون نفر رسیده است. این دستاورد بزرگ، نشان از جذابیت و نوآوری این بازی در صنعت گیمینگ و بلاک چین دارد.

مکانیزم جذاب و پاداش‌های وسوسه‌انگیز

یکی از دلایل اصلی موفقیت لاست داگز، مکانیزم ساده و جذاب آن است. در این بازی، کاربران با پرداخت مبلغ ناچیزی به صورت توکن نات کوین (۵۰ توکن) می‌توانند در یک بازی حدس‌زنی شرکت کنند. در هر مرحله، سه عکس به نمایش گذاشته می‌شود و کاربران باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. در صورت انتخاب صحیح، پاداشی به مراتب بیشتر از مبلغ پرداختی (حداقل ۸۰ توکن نات کوین) به آن‌ها تعلق می‌گیرد. این مکانیزم ساده اما هیجان‌انگیز، باعث شده است تا کاربران بسیاری به این بازی جذب شوند.

تقدیر از مشارکت کاربران

تیم توسعه‌دهندگان لاست داگز، از تمام کسانی که از روز اول به این پروژه پیوسته‌اند و در آن مشارکت فعال داشته‌اند، تشکر و قدردانی کرده است. حمایت و مشارکت کاربران، نقش بسیار مهمی در موفقیت این بازی داشته است.

نتیجه‌گیری

موفقیت چشمگیر بازی لاست داگز در جذب کاربران، نشان از پتانسیل بالای بازی‌های مبتنی بر بلاک چین و ارزهای دیجیتال دارد. این بازی با ترکیب المان‌های جذاب گیمینگ و مکانیزم‌های اقتصادی مبتنی بر بلاک چین، توانسته است کاربران بسیاری را به خود جذب کند. انتظار می‌رود با ادامه این روند، بازی لاست داگز به یکی از بازی‌های پیشرو در این حوزه تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا