اخبار دیفای

گزارش بایننس: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۴ رشدی دو رقمی داشته است

صرافی ارز دیجیتال بایننس در گزارشی تحقیقاتی اعلام کرد که سطح سرمایه‌گذاری در فضای ارزهای دیجیتال از ابتدای سال جاری میلادی رشدی دو رقمی داشته است. این گزارش نشان می‌دهد که بازار ارزهای دیجیتال پس از یک دوره رکود، دوباره رونق گرفته است و حوزه دیفای (امور مالی غیرمتمرکز) یکی از مهم‌ترین بخش‌های پیشرو در این رشد بوده است.

ارزش قفل شده در دیفای از ۵۴.۲ میلیارد دلار در ابتدای سال به ۹۴.۹ میلیارد دلار رسیده که رشدی 75.1 درصدی را نشان می‌دهد. با این حال، بایننس در این گزارش خاطرنشان می‌کند که ارزش بازار دیفای هنوز با افزایش نقدینگی در بلاک چین‌ها همگام نشده است.

گزارش بایننس همچنین نشان می‌دهد که تقریباً تمام بخش‌های دیفای شاهد افزایش قابل توجهی در جریان ورودی سرمایه بوده‌اند. وام‌دهی، مبادله غیرمتمرکز و استیبل‌کوین‌ها از جمله بخش‌هایی هستند که رشدی چشمگیر را تجربه کرده‌اند.

این گزارش به طور کلی نشان‌دهنده چشم‌انداز مثبتی برای بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۴ است. افزایش سرمایه‌گذاری در دیفای نشان‌دهنده رشد علاقه به این فناوری نوظهور است و می‌تواند نویدبخش نوآوری‌ها و پیشرفت‌های جدید در این حوزه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا