اخبار ماینینگ

استخر ماینینگ اوشن ماینینگ شعبه‌ای در السالوادور افتتاح می‌کند

استخر ماینینگ بیت کوین (BTC) اوشن ماینینگ (Ocean Mining) که از سوی جک دورسی،هم‌بنیانگذار سابق توییتر (اکنون ایکس) حمایت می‌شود، در حال افتتاح یک شعبه بین‌المللی در السالوادور است. این کشور به تازگی بیت کوین را به عنوان ارز قانونی خود پذیرفته است.

شعبه جدید اوشن ماینینگ در شهر سان سالوادور، پایتخت السالوادور مستقر خواهد شد.

به گفته مارک آرتیمکو، رئیس اوشن ماینینگ، انتخاب السالوادور برای این شرکت، گامی منطقی در راستای تلاش‌های غیرمتمرکز آن و حضور جهانی آن به شمار می‌رود.

آرتیمکو در این خصوص اظهار داشت: “ما مفتخریم که به عنوان اولین استخر ماینینگ بزرگ بیت کوین که به طور رسمی در السالوادور فعالیت می‌کند، به این کشور ملحق شویم.

تعهد السالوادور به بیت کوین و ارزهای دیجیتال، همسو با ماموریت اوشن ماینینگ برای ترویج و گسترش پذیرش بیت کوین در سراسر جهان است.

او همچنین افزود: ما امیدواریم که با حضور در السالوادور، بتوانیم به پیشبرد اهداف این کشور در زمینه پذیرش بیت کوین و ترویج نوآوری در فضای ارزهای دیجیتال کمک کنیم.

افتتاح شعبه اوشن ماینینگ در السالوادور، گامی مهم در جهت گسترش پذیرش بیت کوین در آمریکای مرکزی به شمار می‌رود. این اقدام می‌تواند به تشویق سایر شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران برای ورود به این کشور و سرمایه‌گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال کمک کند.

علاوه بر این، حضور اوشن ماینینگ در السالوادور می‌تواند به تقویت زیرساخت‌های ماینینگ بیت کوین در این کشور و ارتقای امنیت و ثبات شبکه بیت کوین کمک کند.

این خبر برای طرفداران بیت کوین و حامیان ارزهای دیجیتال در السالوادور و سراسر جهان، خبر مسرت‌بخشی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا