اخبار ایردراپ

زمان و تاریخ دقیق لیست شدن توکن پاکت فای در صرافی‌ها

همانطور که می‌دانید، یکی از سوالات پرتکرار کاربران پاکت فای، زمان دقیق لیست شدن توکن این پروژه در صرافی‌های معتبر است.

بر اساس اعلام رسمی تیم توسعه‌دهنده پاکت فای، زمان دقیق لیست شدن توکن به محض رسیدن استخراج کل توکن‌های Switch به 51 درصد اعلام خواهد شد. این بدان معنی است که تا تکمیل این مرحله، نمی‌توان تاریخ دقیقی برای لیست شدن تعیین کرد.

برآورد تقریبی زمان لیست شدن

با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته در پروژه و با در نظر گرفتن تجربه لیست شدن سایر پروژه‌های مشابه مانند سایبر فایننس، می‌توان تخمین زد که لیست شدن توکن پاکت فای در سه‌ماهه سوم سال 1403 (شهریور تا مهر 1403) صورت گیرد. البته این تاریخ تنها یک برآورد است و ممکن است با توجه به شرایط مختلف، تغییراتی در آن ایجاد شود.

چرا زمان لیست شدن به تأخیر می‌افتد؟

تیم توسعه‌دهنده پاکت فای با هدف ارائه یک تجربه کاربری بهتر و رفع تمامی ایرادات احتمالی، به صورت مداوم در حال بهبود پلتفرم و زیرساخت‌های خود است. به همین دلیل، ممکن است در مراحل مختلف پروژه، مانند تعیین زمان عرضه ایردراپ، انتخاب شبکه بلاکچین، انتقال توکن‌ها به کیف پول و اتصال به والت، تغییراتی ایجاد شود. این تغییرات به منظور اطمینان از عملکرد روان و بدون مشکل پلتفرم انجام می‌شود.

بهترین صرافی‌ها برای معامله پاکت فای پس از لیست شدن:


پس از لیست شدن رسمی توکن پاکت فای، کاربران می‌توانند برای خرید و فروش توکن‌های خود از صرافی‌های معتبر استفاده کنند. برخی از بهترین صرافی‌های متمرکز برای این منظور عبارتند از:

  • صرافی بیت یونیکس یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال با حجم معاملات بالا و امکانات متنوع.
  • صرافی ایکس تی: یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال است و رتبه سوم کوین مارکت کپ و کارمزد بسیار پایینی دارد و بیش از 800 جفت ارز معاملاتی پشتیبانی می کند

توجه: لیست بالا تنها شامل چند نمونه از صرافی‌های معتبر است و ممکن است صرافی‌های دیگری نیز به لیست شدن توکن پاکت فای اقدام کنند. به محض اینکه اطلاعی به دست بیاریم به شما کاربران عزیز اطلاع خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا