اخبار بیت کوین

نهنگ‌ها در روز گذشته بیش از ۱.۳ میلیارد دلار بیت کوین خریده‌اند

پس از انتشار شایعاتی مبنی بر تصویب صندوق قابل معامله بورسی (ETF) اتریوم توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، قیمت بیت کوین شاهد جهشی بود و به دنبال آن به بالاترین سطح خود در ۷۳,۷۳۷ دلار نزدیک شد. با این حال، این جهش پایدار نبود و Bitcoin برای اولین بار در بیش از یک ماه گذشته از مرز ۷۰,۰۰۰ دلار عبور کرد، اما به سرعت اصلاح شد و به زیر ۷۰ هزار دلار بازگشت.

با وجود این اصلاح، داده‌های پلتفرم سانتیمنت (Santiment) نشان می‌دهد که نهنگ‌ها، سرمایه‌گذاران بزرگ بیت کوین، همچنان در حال خرید هستند. در روز گذشته، نهنگ‌هایی که بین هزار تا ۱۰ هزار Bitcoin در اختیار دارند، بیش از ۱.۳۴ میلیارد دلار از این ارز دیجیتال را خریداری کرده‌اند. این رقم به معنای آن است که این نهنگ‌ها در مجموعاً بیش از ۴.۹۶ میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرده‌اند.

این خریدهای نهنگ‌ها می‌تواند نشانه‌ای از خوش‌بینی آنها به آینده Bitcoin باشد، علی‌رغم نوسانات اخیر قیمت. برخی از تحلیلگران معتقدند که تصویب ETF بیت کوین توسط SEC، که ممکن است در ماه‌های آینده رخ دهد، می‌تواند به افزایش تقاضا برای این ارز دیجیتال و در نتیجه افزایش قیمت آن منجر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا